Марченко, Світлана МиколаївнаАлавердян, Людмила Миколаївна2024-04-182024-04-182023Міжнародний маркетинг : методичні рекомендації до виконання курсових робіт : для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; укладачі : С. М. Марченко, Л. М. Алавердян. – Київ : КНУБА, 2023. – 36 с. - Бібліогр. : с. 25-29.https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13075Містять вимоги та характеристику основних етапів виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг», вимоги до її змісту, перелік орієнтовних тем курсових робіт та зразки змісту. Наведено критерії оцінювання курсової роботи. Призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.Ukмаркетинг міжнароднийкафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництвіМіжнародний маркетингOther339.138(100)