Нагаева, З. С.Половникова, Д. А.2020-04-282020-04-282013Нагаева З. С. Продвижение бренда Крыма, как курортно-развлекательной зоны / З. С. Нагаева, Д. А. Половникова // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2013. - Вип. 33. - С. 82-88. - Бібліогр. : 4 назви.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3076У даній статті проведено аналіз проблеми світової індустрії туризму та перспективи його розвитку. Вивчена туристична галузь Криму, характерні риси, тенденції і напрямки розвитку. Розглянуто найбільш цікаві та оригінальні тематичні парки світу. Виявлено та обгрунтовано пропозиції та рекомендації щодо створення на території Криму різноманітних тематичних парків незвичайної концепції, що сприяють не тільки відпочинку, але й пізнання культури регіонуru-RUкурорттуризмрозвагатематичний паркконцепціяПродвижение бренда Крыма, как курортно-развлекательной зоныArticle