Денисенко, Н. О.Варчук, Р. В.2020-10-212020-10-212018Денисенко Н. О. Напрямки використання сучасних інструментів маркетингу в Урбан-аналізі / Н. О. Денисенко, Р. В. Варчук // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ нац. ун-т буд-ва і архіт. ; гол. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2018. - Вип. 67. - С. 148-155. - Бібліогр. : 5 назв.2076-815Х2522-9206https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/6031Розглянуто актуальні питання використання інструментів маркетингу в управлінні розвитком міста. Узагальнено основні засоби marketing-mix території. На прикладі малого міста показано можливості маркетингу території.uk-UAкафедра міського господарствамаркетинг територіїmarketing-miхтериторіальний товарсегментування споживачівmarketing of territoryterritorial productsegmentation of consumersНапрямки використання сучасних інструментів маркетингу в Урбан-аналізіНаправления использования современных инструментов маркетинга в Урбан-анализеDirections of the use of modern marketing instruments in Urban analysisArticle332.025.1