Захарченко, Петро ВолодимировичГавриш, Олександр МихайловичАтарі-Колумб, Б. Ю.2021-08-252021-08-252012Захарченко П. В. Результати маркетингових досліджень продажів ГКП Кнауф в торгівельній мережі "Епіцентр-К" / П. В. Захарченко, О. М. Гариш, Б. Ю. Атарі-Колумб / Будівельні матеріали, вироби та санітарна техніка : наук.-техн. зб. // Державне підприємство "НДІБМВ" ; гол. ред. Ю. М. Червяков. – Київ : Знання, 2012. - Вип. 44. - С. 133 - 138. - Бібліогр. : 4 назви.2413-7693https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/9174In the article the results of marketing researches of development of dry building are resulted in Ukraine on the example of retail business the fl ags of Knauf in the network of build supermarkets “Epicentr К». The special attention is spared specifi c point-of-sale aspects, namely: to warehousing, marking, letup of products, price policy and work with users. В статті наведені результати маркетингових досліджень розвитку сухого будівництва в Україні на прикладі роздрібної торгівлі плитами Кнауф в мережі будівельних супермаркетів «Епіцентр К». Особливу увагу приділено специфічним торговельним аспектам, а саме: складуванню, маркуванню, викладці продукції, ціновій політиці та роботі зі споживачами.uk-UAнімецька фірма Кнауфсухі методи будівництвакомпанія «Епіцентр К»Результати маркетингових досліджень продажів ГКП Кнауф в торгівельній мережі "Епіцентр-К"Results of marketing researches of gypsum cardboard plates Knauf sales in a trading network “Epicentr-K”Article