Рижакова, Г. МЯковенко, В. Б.Івахненко, І. С.Чуприна, Ю. А.Поколенко, В. О.Шпаков, А. В.Приходько, Д. О.Горбач, М. В.2024-11-052024Основи менеджменту і маркетингу : навчальний посібник / Г. М. Рижакова, В. Б. Яковенко, І. С. Івахненко [та ін.] ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : КНУБА, 2024. – 176 с. - Бібліогр. : 170 - 175.966-301-087-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13636Викладено основні положення теорії управління, базовані на світових досягненнях і врахуванні практичного досвіду в сучасних умовах. Наведено структуру, склад організації та процесів управління, зв’язувальні процеси, функції управління, групову динаміку й керівництво, умови забезпечення ефективної діяльності організації. Адаптовано до застосування комп’ютерних технологій навчання. Призначено для студентів спеціальностей, 192 «Будівництво і цивільна інженерія», 073 «Менеджмент», 051 «Економіка» та 071 «Облік та оподаткування» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр».ukменеджментмаркетингОснови менеджменту і маркетингуBook005