Шолух, Н. В.Харченко, А. О.2020-04-092020-04-092010Шолух Н. В. Аналитический обзор истории создания системы специализированных учебных заведений для детей с отклонениями в развитии : организационно-правовые и архитектурные аспекты / Н. В. Шолух, А. О. Харченко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2010. - С. 159-171. - Бібліогр. : 15 назв.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/2376Ця стаття присвячена вивчанню історичного та архітектурного аспектів формування системи спеціалізованої освіти для дітей зі специфічними освітніми потребами. Протягом дослідження розглядаються основні напрямки, що є в корекційній педагогіці, а також ступінь урахування архітектурної складової при створенні утанов спеціальної освіти у різні історичні періоди.ru-RUдефектологіясистема інклюзивної освітикорекційна педагогікаархітектурна та технологічна складоваАналитический обзор истории создания системы специализированных учебных заведений для детей с отклонениями в развитии: организационно-правовые и архитектурные аспектыArticle725.54