Почка Костянтин ІвановичКрасильник Юрій Семенович2024-03-182024-03-182024-01-04Почка К. І. Удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»: інноваційний підхід / К. І. Почка, Ю. І. Красильник // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : матеріали VI Міжнародної конференції, Київ, 16 листопада 2023 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : КОМПРИНТ, 2024. – С. 338 - 351. - Бібліогр. : 14 назв.978-617-8171-03-2https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/12682На основі вивчення теоретико-методичної базису та практичної складової виокремлено основні вектори удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта», які детермінуються професійними та освітніми стандартами, що базуються на компетентностях, їх оцінюванні, студентоцентрованості, відповідній інституційній структурі, вимогах ринку праці та соціальному партнерстві.Ukосвітня програма, удосконаленняпрофесійна освіта, компетентністьрезультат навчанняУдосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»: інноваційний підхідArticle