Цюцюра, Світлана ВолодимирівнаФедусенко, Олена ВолодимирівнаФедусенко, Анатолій ОлександровичЦюцюра, Микола Ігорович2020-08-042020-08-042016Розробка адаптивної системи контролю знань з відкритими питаннями / С. В. Цюцюра, О. В. Федусенко, А. О. Федусенко, М. І. Цюцюра // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2016. – № 27. – С. 156 - 161. - Бібліогр. : 11 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5098Стаття присвячена проблемам адаптивного навчання, а саме питанням контролю знань у таких системах. Під час проведення підсумкових контролів найбільш ефективним є відкриті питання, але перевірка таких питань є досить складною. Запропоновано методику аналізу відкритих питань, що базується на методі порівняння текстів за допомогою шинглів. Проведено порівняльний аналіз перевірки відкритих питань за допомогою розробленої системи та за допомогою наявних систем перевірки текстів, на основі якого можна зробити висновок, що запропонована методика працює правильно. Використання запропонованої системи контролю знань з відкритими питаннями дозволить підвищити якість навчання за рахунок збільшення ефективності контролю знань.uk-UAметод шинглівконтроль знаньадаптивна система контролю знаньвідкриті питанняприродна моваРозробка адаптивної системи контролю знань з відкритими питаннямиArticle