Теренчук, С. А.Гоц, В. В.Шамшур, Х. М.2022-05-032022-05-032010Теренчук С. А. Інформаційна система оцінки ефективності рекламних заходів / С. А. Теренчук, В. В. Гоц, Х. М. Шамшур // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. П. П. Лізунов – Київ : КНУБА, 2010. – № 1. – С. 43 - 45. - Бібліогр. : 8 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/9600У програмному середовищі Borland Delphi розроблено інформаційну систему оцінки ефективності рекламних заходів, що базується на графовій моделі і реалізує методи теорії ймовірностей та математичної статистики.uk-UAкомунікаційна системаінформаційна системазворотний зв'язокмодельграфефективністьоцінкаподіягіпотезаймовірністькафедра кібербезпеки та комп’ютерної інженеріїІнформаційна система оцінки ефективності рекламних заходівArticle659.1:005.336.1