Токарев, М. П.Захарченко, П. В.2021-01-212021-01-212018Токарев М. П. Просування на ринку будівельних матеріалів за допомогою новітніх інтернет технологій / М. П. Токарев, П. В. Захарченко // Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів: матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. / Полтав. ун-т економ. і торгівлі. – Полтава: ПУЕТ, 2018. – С. 117 - 119. - Бібліогр.: 6 назв.978-966-184-306-5https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7049Обгрунтовано, що за допомогою ефектного маркетингу, інтерактивності та простоти використання під час створення інтернет магазину будівельних товарів, можна привернути велику кількість нових клієнтів, а якщо підключити ще й онлайн підтримку, то з даним магазином будуть працювати навіть ті, хто не звик до інформаційних технологій.uk-UAкафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництвібудівельні матеріалиринокінтернет технологіїПросування на ринку будівельних матеріалів за допомогою новітніх інтернет технологійThesis339.13:691