Авдєєнко, Олена Дмитрівна2021-02-162021-02-162018Авдєєнко О. Д. Політичний консумеризм як новий вектор політичної активності / О. Д. Авдєєнко // Регіональна політика : історія, політико-правові засади, архітектура, урбаністика : зб. наук. праць : в 2 ч. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; редкол. : П. М. Куліков (голова) [та ін.]. – Київ ; Тернопіль : Бескиди, 2018. - Вип. 4, ч. 1 : Четверта міжнародна наук.- практ. конф., Київ, 23 листопада 2018 р. - С. 254 - 258. - Бібліогр. : 5 назв.978-966-206-124-6https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7386В процесі зростаючої інтенсивності конкуренції глобалізованих ринків громадянське суспільство все більше набуває рис співтовариства споживачів. В цих умовах актуалізується проблема споживацько- мотивованої політичної поведінки, яка дістала назву політичного консумерізму. Останній як одна із нових форм політичної активності привертає увагу дослідників у плані аналізу його причин і ймовірних наслідків для подальшого розвитку як окремих демократичних країн, так і глобалізованого світу в цілому. В силу своїх особливостей політичний консумерізм важко піддається оцінці і відповідно вимагає глибокого вивчення і осмислення.uk-UAполітичний консумеризмполітична активністьПолітичний консумеризм як новий вектор політичної активностіArticle