Набока, Юрій Васильович2021-04-262021-04-262019Набока Ю. В. Застосування сценарного підходу в маркетинговій діяльності рекреаційних підприємств на ринку медичного туризму / Ю. В. Набока // Регіональна політика : історія, політико-правові засади, урбаністика, просторове планування, архітектура : зб. наук. праць : в 2 ч. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; редкол. : П. М. Куліков (голова) [та ін.]. – Київ ; Тернопіль : Бескиди, 2019. - Вип. 5, ч. 2 : П'ята міжнародна наук.- практ. конф., Київ, 22 листопада 2019 р. - С. 186 - 188. - Бібліогр. : 3 назви.978-966-457-245-1https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8497При здійсненні маркетингової діяльності на ринку медичного туризму рекреаційні підприємства використовують різні методологічні рішення в сфері планування, прогнозування та програмування. Одним із визначальних питань постає вибір базового підходу до здійснення, як тактичної, так і стратегічної маркетингової діяльності. А саме, йдеться про обрання одноваріантних або багатоваріантнів механізмів діагностики, управління та розвитку.uk-UAрекреаційні підприємствамедичний туризмЗастосування сценарного підходу в маркетинговій діяльності рекреаційних підприємств на ринку медичного туризмуArticle725.5:379.85