Марченко, Світлана МиколаївнаЗахарченко, Петро Володимирович2024-05-312023Марченко, С. М. Промисловий маркетинг у будівництві : навч. посібник для студ. галузі знань 07 / С. М. Марченко, П. В. Захарченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - Київ : КНУБА, 2023. - 239 с. - Бібліогр. : с. 237 - 239.978-966-627-255-6https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13231Розглянуто діяльність господарюючих суб’єктів на промисловому ринку будівельної галузі, особливо в умовах воєнного стану. Увагу приділено особливостям промислового ринку будівельної галузі й інструментам роботи на ньому: маркетинговому дослідженню ринку промислових товарів галузі будівництва, сегментуванню та позиціонуванню, розробці продуктової стратегії, ціноутворенню, розповсюдженню будівельних матеріалів, ефективним комунікаціям на промисловому ринку будівельних матеріалів, які вкрай потрібні сьогодні для керівників промислових будівельних підприємств, менеджерів тощо. Призначено для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 073 «Менеджмент», а також може бути корисним широкому колу читачів, які цікавляться сучасними науковими досягненнями у сфері науки.ukпромисловий ринок будівельної галузімаркетинговий дослідженню ринок промислових товарівПромисловий маркетинг у будівництві : навчальний посібникOther