Мисюк, Вікторія Олександрівна2020-05-062020-05-062018Мисюк В. О. Якість інформаційного забезпечення витрат на маркетинг / В. О. Мисюк // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2018. – № 33. – С. 57-67. - Бібліогр. : 23 назви.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3382В умовах ведення бізнесу в зоні відкритої економіки формування надійного інформаційного середовища на підприємстві, як інструменту якісного управління бізнес–ризиками, є необхідним елементом його системи управління. Облікова підсистема є невід`ємною складовою інформаційної системи будь-якого підприємства, яка покликана найбільш повно та об`єктивно представити стан його діяльності. В свою чергу, активне використання підприємствами різноманітних інструментів маркетингу та застаріла методика відображення цих операцій в обліку, слугують причиною формування інформаційної асиметрії між відділом маркетингу та бухгалтерією, що проявляється у підготовці неякісної інформації для її користувачів. Розглянуто значення облікового забезпечення в системі управління маркетинговими витратами підприємства та запропоновано підходи до його оцінки, оскільки чим краще якість бухгалтерської інформації, тим більша ймовірність успіху в бізнесі. Це значною мірою пов'язано з тим, що бухгалтерський облік можна розглядати як систему вимірювання інформації та систему зв'язку для обслуговування макро та мікроекономічної діяльності підприємства.uk-UAінформаціяінформаційна асиметріяобліквитрати на маркетингоблікове забезпеченняЯкість інформаційного забезпечення витрат на маркетингArticle005.334:005.932.5