Катаной, АнастасіяТкачук, Леоніла Миколаївна2021-05-112021-05-112019Катаной А. Брендинг міста як інструмент регіональної політики туризму (на прикладі туристичного бренду м. Києва) / А. Катаной, Л. М. Ткачук // Регіональна політика : історія, політико-правові засади, урбаністика, просторове планування, архітектура : зб. наук. праць : в 2 ч. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; редкол. : П. М. Куліков (голова) [та ін.]. – Київ ; Тернопіль : Бескиди, 2019. - Вип. 5, ч. 2 : П'ята міжнародна наук.- практ. конф., Київ, 22 листопада 2019 р. - С. 217 - 221. - Бібліогр. : 3 назви.978-966-457-245-1https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8608В міжнародній практиці широкого використання набув брендинг, мета якого – пропагування переваг конкретних туристських дестинацій. Бренд території – це оригінальний, впізнаваний і, що найважливіше, позитивний її образ. У зв’язку із розвитком урбанізації часто конкретна територія, регіон асоціюється з містом або містами, які є історичними, культурними, економічними і, в окремих випадках, політичними її центрами.uk-UAрегіональна політика туризмурозвиток туристичної індустріїБрендинг міста як інструмент регіональної політики туризму (на прикладі туристичного бренду м. Києва)Article338.48(477.411)