Максим’юк, Юлія Сергіївна2024-04-202024-04-202024Максим’юк Юлія Сергіївна. Eкономічна діагностика результативності маркетингової діяльності підприємств-девелоперів будівництва : анотація дис. ... д-ра філософії : 051 / Максим’юк Юлія Сергіївна ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - Київ : КНУБА, 2024. - С. 2 - 11.https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13086Дисертацію присвячено вирішенню актуального завдання розробки та вдосконалення методико-аналітичних засад і практичних рекомендацій щодо економічної оцінки та подальшого вибору стратегій маркетингу для підприємства-девелопера в будівництві, яке у роботі розглядається як підприємство з мультипроектною операційною системою, використовуючи органічне поєднання підходів економічної діагностики із інструментарієм геоінформаційного маркетингу, «ключових критеріїв успіху» (KPI), управління за відхиленнями, кластерного аналізу та управління ризиками на основі ідеології маркетинг-менеджменту.Ukдевелопментринок нерухомостіекономічна діагностикамаркетингова діяльністьбудівництвогеомаркетингкластерний аналізризик маркетингmix-маркетингконкурентоспроможністьфункціонально–економічна діагностикастратегіяконкуренціястейкхолдериуправління підприємствомцифровий маркетингмаркетингова політикамаркетингова стратегіякластерний загрозиризикиключові показники ефективностіdevelopmentreal estate marketeconomic diagnosismarketing activityconstructiongeomarketingcluster analysisrisk marketingmixmarketingcompetitivenessfunctional and economic diagnosisstrategycompetitionstakeholdersenterprise managementdigital marketingmarketing policymarketing strategycluster threatsriskskey performance indicatorsEкономічна діагностика результативності маркетингової діяльності підприємств-девелоперів будівництваOther65.45:69.009] 339.138:](477)(043.3)