Федусенко, Олена ВолодимирівнаФедусенко, Анатолій ОлександровичДоманецька, Ірина Миколаївна2020-04-232020-04-232017Федусенко О. В. Концептуальна модель адаптивної інформаційної системи навчання / О. В. Федусенко, А. О. Федусенко, І. М. Доманецька // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2017. – № 32. – С. 86-90. - Бібліогр. : 12 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/2878Стаття присвячена питанням розробки загальної концептуальної моделі інформаційної системи, призначеної для дистанційного адаптивного навчання. Запропоновано використовувати у такій системі граф дисциплін, який включає в себе графи кожної окремої дисципліни, що поділені на змістовні модулі та теми. Крім того, дана модель включає в себе моделі студентів та підсистему перевірки знань. Дана підсистема обов‘язково містить відкриті питання, оскільки саме вони надають найбільш якісну інформацію про рівень знань кожного зі студентів. Означена інформаційна система може бути використана як в освітніх закладах різного рівня акредитації, так і для дистанційного навчання. Використання запропонованої системи дозволить підвищити якість освіти за рахунок адаптації освітньої програми під індивідуальні потреби кожного студента.uk-UAадаптивне навчанняадаптивна інформаційна системабаза данихбаза знаньіндивідуальна траєкторія навчанняКонцептуальна модель адаптивної інформаційної системи навчанняArticle