Михайленко, В. Є.Прищенко, С. В.2021-03-262021-03-262013Михайленко В. Є. Рекламний дизайн: дослідження термінологічної бази / В. Є. Михайленко // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2013. - Вип. 50. - С. 429-435. - Бібліогр. : 14 назв.2076-815Хhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7915Галузь рекламного дизайну розглянуто як вид проектної культури, що інтегрує теоретичні і практичні аспекти графічного дизайну, реклами та маркетингу. Авторами акцентовано увагу на проблемі професійної термінології, і зокрема наведено приклади механістичного чи неточного застосування понять у рекламній діяльності.uk-UAрекламний дизайнграфічний дизайнпроблема професійної термінологіїрекламна діяльністьРекламний дизайн: дослідження термінологічної базиArticle