Демидова, О. О.Нікогосян, Н. І.Шатрова, І. А.Титок, В. В.2020-09-222020-09-222019-10-03Особливості застосування інструментарію маркетингових комунікацій в будівництві / О. О. Демидова, Н. І. Нікогосян, І. А. Шатрова [та ін.] // Сучасні досягнення у науці та освіті: зб. праць XІV Міжнародної наукової конференції, Нетанія (Ізраїль), 2019 р., 26 вересня - 3 жовтня. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 234 - 238. - Бібліогр. : 5 назв.978-966-330-352-9https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5716Маркетингові комунікації знаходяться під впливом широкої сукупності факторів. Один з цих факторів – це галузева приналежність учасників процесу комунікації. Будівельній галузі притаманний цілий ряд особливостей, які значно впливають на маркетингову діяльність і маркетингові комунікації в тому числі. Тільки з урахуванням особ-ливостей будівельного ринку можна обрати найдієвіші інструменти маркетингових комунікацій та ефективно застосовувати їх.uk-UAбудівельне підприємствомаркетингові комунікаціїучасники будівництвабудівельна продукціякафедра організації та управління будівництвомОсобливості застосування інструментарію маркетингових комунікацій в будівництвіThesis69.003:339.138