Пивоваренко, О. В.Русевич, Т. В.2020-04-162020-04-162011Пивоваренко О. В. Психологія сприйняття, як формоутворюючий фактор в архітектурі шкільних комплексів / О. В. Пивоваренко, Т. В. Русевич // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2011. - Вип. 27. - С. 274-281. - Бібліогр. : 7 назв.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/2603В статті розглядаються основні положення і вимоги до організації середовища сучасного шкільного комплексу з точки зору психологічних особливостей сприйняття архітектурного простору дітьми. Важливість обраної теми визначають інноваційні розробки в області здійснення виховного процесу, педагогіки, що, безсумнівно, веде до формування нового архітектурного «змісту» шкільних комплексів, пошуку нових формuk-UAкаф. основ архітектури і арх. проектуваннядитяча психологія сприйняттяформоутворенняпросторове рішенняшкільні комплексиПсихологія сприйняття, як формоутворюючий фактор в архітектурі шкільних комплексівArticle727.4:159.9