Пелевін, Л. Є.Балака, М. М.Аржаєв, Г. О.2021-04-192021-04-192012Пелевін Л. Є. Експериментальні дослідження параметрів реологічних моделей системи "пневматична шина - опорна поверхня, що деформується" / Л. Є. Пелевін, М. М. Балака, Г. О. Аржаєв // Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; гол. ред. М. К. Сукач. – Київ : КНУБА, 2012. – Вип. 79. – С. 56 - 64. – Бібліогр. : 14 назв.0130-1276https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8394У статті наведено результати експериментальних досліджень параметрів реологічних моделей колеса з пневматичною шиною розміром 27.00-33 моделі В-71 та опорної поверхні, що деформується, у вигляді ґрунту типу суглинок. Одержані результати дозволяють аналітично визначити тягово-зчіпні властивості колеса з пневматичною шиною при його взаємодії з опорною поверхнею, що деформується, з урахуванням комплексу геометричних, кінематичних і силових факторів.uk-UAкафедра будівельних машинреологічна модельпневматична шинаопорна поверхнядеформаціяжорстке колесоекспериментальне дослідженнямодуль деформаціїкоефіцієнт в'язкостінормальна жорсткістьзагасаючі коливанняреологическая модельпневматическая шинаопорная поверхностьдеформацияжесткое колесоэкспериментальное исследованиемодуль деформациикоэффициент вязкостинормальная жесткостьзатухающие колебанияrheological modelpneumatic tyrebase surfacedeformationhard whellexperimental studymodulus of deformationviscosity factornormal stiffnessdamped vibrationsЕкспериментальні дослідження параметрів реологічних моделей системи «пневматична шина - опорна поверхня, що деформується»Article629.032:631.431