Почка Костянтин ІвановичКрасильник Юрій Семенович2024-10-312024-10-29Почка К. І. PedTech як стратегія реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта» / К. І. Почка, Ю. С. Красильник // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства : Збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ірпінь, 25-29 квітня 2024 року. – Ірпінь : Державний податковий університет, 2024. – С. 242 - 249. - Бібліогр. : 11 назв.978-966-337-741-4https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13608Перехід від EdTech до PedTech вимагає від викладачів широкого розуміння як технологій, так і педагогічних принципів, а також здатності поєднувати їх для досягнення кращих результатів у навчанні та розвитку здобувачів вищої освіти, ефективної реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта».ukосвітня програмапрофесійна освітаPedTech як стратегія реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»Article37.01:378