Бондарук Богдан ЮрійовичНауменко Сергій ВасильовичБалака, Максим Миколайович2025-01-082025-01-03Бондарук Б. Ю. Аналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти / Б. Ю. Бондарук, С. В. Науменко, М. М. Балака // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: матеріали VIІ Міжнародної конференції, 14 листопада 2024 року. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2025. - С. 54 – 58. - Бібліогр. : 7 назв.978-617-520-999-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13739Розглядаючи пропоновані в цей час методи комп’ютерного контролю й оцінювання результатів навчання, та враховуючи сучасні вимоги індивідуалізації освітнього процесу, відмітимо, що важливим фактором, який визначає переваги того або іншого методу контролю, є рівень адаптації до індивідуальних характеристик здобувачів та можливість застосування оптимальних параметрів проведення контролю. Для перевірки результатів навчання використовуються різноманітні моделі й алгоритми оцінювання, а також методи проведення комп’ютерного контролю, до яких відносяться зокрема адаптивні методи.ukрезультати навчанняоцінюванняметод контролюмодель оцінюванняздобувачосвітній процескомп'ютерне оцінюванняАналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освітиArticle378.14