Балака, Максим МиколайовичДелембовський, Максим МихайловичДьяченко, Олександр Сергійович2025-01-172025Балака М. М. Розроблення структурно-функціональної схеми оцінювання результатів навчання студентів / М. М. Балака, М. М. Делембовський, О. С. Дьяченко // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. VІІ Міжнародної конференції, 14 листопода 2024 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Каф. проф. освіти. – Київ : Ліра-К, 2025. - С. 27 – 30. – Бібліогр. : 10 назв.978-617-520-999-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13767Система оцінювання програмних результатів навчання студентів має відповідати особливостям, параметрам та вимогам модульного навчання. Щоб така система правильно, а головне якісно й адекватно виконувала свої завдання, вхідними даними мають бути наступні параметри: персональні дані студентів, результати навчання яких оцінюватиме розроблювана система; дані про викладачів, які виступають у ролі експертів при оцінюванні знань, вмінь та навичок студентів; дані про освітні компоненти, модулі та теми, за якими перевірятиметься якість засвоєних студентами знань; критерії, за якими проводитиметься оцінювання; робота (відповіді на тестові завдання) студента, за якою буде виконано перевірку знань та виставлено оцінку.ukкафедра будівельних машинкафедра кібербезпеки та комп’ютерної інженеріїкафедра машин та обладнання технологічних процесівсистема оцінюваннянавчання студентівоцінюванняоцінювання результатів навчаннярейтингРозроблення структурно-функціональної схеми оцінювання результатів навчання студентівArticle378.146