Авербах, М. Я.2020-06-282020-06-282017Авербах М. Я. Щодо питань про співіснування реклами та архітектури / М. Я. Авербах // Архітектурний вісник КНУБА : наук.-вироб. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. М. Куліков. - Київ : КНУБА, 2017. - Вип. 11-12. - С. 264-274. - Бібліогр. : 11 назв.2519-8661https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/4910У статті актуалізуються питання, що пов'язано з поширенням елементів реклами у міському середовищі. Яскрава, активна, нав'язлива реклама використовує весь арсенал художніх засобів, щоб впливати на споживача, і при цьому заповнює архітектурні форми і простір. Наведено різні точки зору на проблему співіснування у міському просторі двох категорій – архітектури і реклами. Дано ретроспективний огляд розвитку засобів зовнішньої реклами в архітектурному середовищі. Показана роль реклами в сучасному суспільстві. Виявлено певні підходи до оцінки стану архітектурного середовища, яке несе на собі комерційні знаки. Висловлена необхідність проведення досліджень з метою створення правил, які б регулювали процес поширення рекламних засобів у просторі міста.uk-UAміський простірархітектурне середовищеоцінка візуальних якостейзовнішня рекламакомерційні знакисприйняття споживачівЩодо питань про співіснування реклами та архітектуриArticle72.012:759