Росинський, Андрій Валерійович2023-10-302023-10-302023Росинський А. В. Діяльність університетського освітнього омбудсмена в контексті розвитку особистісної суб’єктності здобувачів вищої освіти / А. В. Росинський // Особистість, університет, суспільство: виклики взаємодії та розвитку : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (30 листопада 2022 р.) / Інститут вищої освіти НАПН України ; за заг. ред. : С. Калашнікової, Н. Базелюк. - Київ, 2023. - С. 72 - 73. DOI: 10.31874/REDU.Conf.2022978-617-7644-60-5https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11457Сучасні умови і реалії в Україні загострюють виклики та додатково актуалізують завдання, які ставляться до вищої освіти. Одним із таких викликів є якісне становлення суб’єктності особистості кожного здобувача вищої освіти, майбутнього фахівця, який буде здатен зробити свій внесок у відновлення і розбудову як окремої галузі, так і всієї країни. Цей виклик носить комплексний характер, адже його реалізація одночасно впливає не тільки на кожну окрему особистість і її майбутню галузь діяльності, але й на її поточне освітнє середовище: навчальний заклад та освітній процес. Означений вплив є однією з умов попередження негативних проявів у психіці та поведінці молоді й одночасно забезпечує якісну еволюційну трансформацію освітнього середовища на принципах колегіальності та студентоцентрованості.Ukосвітній омбудсменособистісна суб’єктністьздобувач вищої освітистудентоцентрованістьправопросвітницька діяльністькафкдра економіки будівництваДіяльність університетського освітнього омбудсмена в контексті розвитку особистісної суб’єктності здобувачів вищої освітиArticle378.14378.015.5