Ярмолюк, Альона Тарасівна2020-08-052020-08-052016Ярмолюк А. Т. Модель організації навчального процесу в результаті взаємодії ВНЗ та ринку праці / А. Т. Ярмолюк // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2016. – № 26. – С. 171 - 177. - Бібліогр. : 11 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5153Розглянуто перспективи взаємодії системи вищої освіти та ринку праці для формування затребуваних компетенцій фахівців, що підвищує гарантії працевлаштування випускників ВНЗ і як наслідок – конкурентоспроможність навчального закладу. Побудовано компетентнісну модель фахівця, яка передбачає врахування професійних вимог організацій-роботодавців, відповідно до якої університет організовує навчання студентів. Спроектовано освітньо-професійні траєкторії навчання фахівців, які включають в себе взаємодію ВНЗ та підприємств-партнерів. Обґрунто ванонеобхідність формування у студентів затребуваних роботодавцями професійних компетенцій, що сприяє успішному працевлаштуванню.uk-UAосвітній процесвимогиринок працікомпетенціїкомпетентнісна модельпрацевлаштуванняМодель організації навчального процесу в результаті взаємодії ВНЗ та ринку праціArticle004.91:378.6