Юдічева, Ольга Петрівна2020-11-112020-11-112020-10-12Юдічева О. П. Дистанційне навчання: роль і місце в забезпеченні інформатизації освіти / О. П. Юдічева // Інженерна освіта у сфері харчової і готельної індустрії: виклики сьогодення : Міжнар. наук.-метод. конф. до 50-річчя каф. устатк. харчової і готельної індустрії ім. М. І. Беляєва [тези] / Харків. держ. ун-т харчування і торгівлі ; відп. ред. О. І. Черевко. – Харків : ХДУХТ, 2019. – С.176-177.978-966-405-478-9https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/6249Дистанційна освіта включає у себе низку освітніх послуг, що надаються віддаленою від навчального закладу студентам за допомогою спеціалізованого інформаційно-освітнього середовища, що ґрунтується на засобах обміну навчальною інформацією за допомогою сучасних телекомунікаційних технологій. Якщо говорити про інноваційну модель, якою є дистанційне навчання, то вона має наступні риси: сутність технології навчання – розвиток здатності до самоосвіти і самовдосконалення; роль студентів у навчанні – активна, творча; основа навчальної діяльності – співпраця; центральна особа у навчанні – студент. Тобто, створюються умови для впровадження інтерактивних технологій викладання матеріалу, зазнає змін форма і зміст комунікацій між викладачем і студентом.uk-UAдистанційне навчанняінформатизація освітимодернізація вищої освітиінтерактивні технології викладання матеріалуДистанційне навчання: роль і місце в забезпеченні інформатизації освітиThesis