Воробей, О. В.2020-05-092020-05-092012Воробей О. В. Інклюзивна освіта – крок до подолання соціальних та архітектурних бар’єрів / О. В. Воробей // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2012. - С. 325-333. - Бібліогр. : 8 назв.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3521В статті розглядається зміст інклюзивної освіти, як невід’ємної ланки сучасної європейської моделі соціального устрою. Висвітлюються основні принципи створення доступності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребамиuk-UAінклюзивна освітаінноваційний розвиток освітиінклюзіяінтеграціябезбар’єрна архітектураінклюзивна групаІнклюзивна освіта – крок до подолання соціальних та архітектурних бар’єрівArticle