Бондар, О. А.Якимчук, І. М.Лаврухіна, К. О.2021-04-192021-04-192011Бондар О. А. Геометричне моделювання маркетингових систем в будівництві / О. А. Бондар, І. М. Якимчук, К. О. Лаврухіна // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2011. - Вип. 42. - С. 54 - 64. - Бібліогр. : 10 назв.2076-815Хhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8388В статті розглядається необхідність побудови маркетингової системи для управління якістю. Проаналізовано основні методи управління маркетинговими системами. Визначаються основні параметри та взаємопов’язані елементи маркетингових систем в будівництві. Доводиться необхідність до доцільністю управління такими системам засобами прикладної геометрії (геометричного моделювання).uk-UAкафедра менеджменту в будівництвімаркетингова системаякісні та кількісні показникисертифікаціяметоди управління якістюmarketing systemhigh-quality and quantitative indexescertificationmanagement methods by qualityГеометричне моделювання маркетингових систем в будівництвіArticle65.018:69