Почка, Костянтин ІвановичПристайло Микола ОлексійовичБалака, Максим Миколайович2025-01-082025-01-03Почка К. І. Формування вимог до системи контролю та оцінювання програмних результатів навчання / К. І. Почка, М. О. Пристайло, М. М. Балака // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : матеріали VIІ Міжнародної конференції, 14 листопада 2024 року. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2025. - С. 364 – 366. - Бібліогр. : 6 назв.978-617-520-999-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13738Результати освітнього процесу виявляються не лише у результативності засвоєння змісту навчального матеріалу здобувачем, але й оцінювання самого процесу об’єктивно має бути багатомірною. Система контролю та оцінювання результатів навчання є робочим інструментом, і тому її не можна робити занадто громіздкою. Вона має бути чітко зрозумілою як для викладача, так і для здобувача освіти. Основна мета розроблення системи контролю й оцінювання програмних результатів навчання полягає у підвищенні рівня ефективності, якості та адекватності при виставленні оцінки викладачем для здобувачів певного рівня вищої освіти на різних етапах контролю знань.ukосвітній процеспрограмні результатисистема контролю та оцінюванняздобувачбаза данихтестові завданняінформаціяФормування вимог до системи контролю та оцінювання програмних результатів навчанняArticle378.146