Бондар, О. А.Лаврухіна, К. О.2021-03-262021-03-262013Бондар О. А. Обгрунтування доцільності управлінських процесів в маркетинговій системі з позиції прикладної геометрії / О. А. Бондар, К. О. Лаврухіна // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2013. - Вип. 47. - С. 111-117. - Бібліогр. : 7 назв.2076-815Хhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7907Розглядається та доводиться необхідність використання інстументарію прикладної геометрії для формування якісно-кількісної моделі управління маркетинговими системами (МС).uk-UAкафедра менеджменту в будівництвімаркетингова системастандартипараметри управліннягеометричне моделюванняінтерпретаціягалузева теоріяmarketing systemstandardsmanagement parametersgeometrical designinterpretationbranch theoryОбгрунтування доцільності управлінських процесів в маркетинговій системі з позиції прикладної геометріїArticle514:005