Блажко, Олександр АнатолійовичАнтонюк, Віктор ВікторовичТрояновська, Юлія Людвигівна2019-10-252019-10-252018Блажко О. А. Інструментальні особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор / О. А. Блажко, В. В. Антонюк, Ю. Л. Трояновська // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2018. – № 35. – С. 83 – 92. - Бібліогр. : 14 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1112Підвищення інтересу до гейміфікації бізнес-процесів зобов`язує розробників формалізувати технологічні процеси з використанням Unified Modeling Language (UML) на основі UML-діаграм. Парадигма автоматного програмування для розробки ПЗ на основі кінцевих автоматів спрощує аналіз створеного програмного коду та його тестування. Розглянуто особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор при переході від UML-моделювання до реалізації кінцевого автомата сценарію гри, враховуючи форми візуального представлення автоматів плагінами сучасних рушіїв. Результати експериментів із переведення UML-діаграми станів у модельмашини станів виявили основі особливості, які можуть ускладнити процес переводу та підвищити ймовірність помилок реалізації. У подальшому на основі виявлених особливостей буде розроблено алгоритм автоматизованого синтезу покрокових рекомендацій з реалізації UML-діаграми станів для різних плагінів.uk-UAгейміфікаціяавтоматне программуванняUMLUnity3DGameHubІнструментальні особливості автоматного програмування комп’ютерних ігорArticle004.584