Кошкін, Костянтин ВікторовичВозний, Олександр МихайловичНікітін, Павло Володимирович2020-06-242020-06-242016Кошкін К. В. Дослідження факторів ефективності проектів інтеграції у світовий освітній простір / К. В. Кошкін, О. М. Возний, П. В. Нікітін // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2016. – № 28. – С. 75 - 80. - Бібліогр. : 5 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/4837Впровадження Болонського процесу у систему вищої освіти України потребує вирішення нагальних проблем щодо розвитку наукових та практичних аспектів управління процесом її інтеграції у світовий освітній простір, як сукупністю програм та окремих проектів, об’єднаних спільною метою. На основі дослідження процесів інтеграції національної освіти у світовий освітній простір побудована когнітивна модель факторів ефективності проектів інтеграції. Представлені результати оцінки впливу величини зміни факторів ефективності на всі результуючі параметри проекту. Зроблено висновки про те, що запропонована модель дозволяє приймати обґрунтовані рішення при управлінні такими проектами в умовах встановлених економічних та організаційних обмежень.uk-UAпроектефективністьінтеграціяфакторисвітовий освітній простіркогнітивна модельДослідження факторів ефективності проектів інтеграції у світовий освітній простірArticle005.8:378