Ляшенко Алла Олексіївна2023-10-242023-10-242023Ляшенко А. О. Реалізація системного підходу в управлінській та організаторській діяльності тренерів-викладачів фізичного виховання і спортивних педагогів / А. О. Ляшенко // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. V Міжнародної конференції, 17 листопада 2022 р. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : КОМПРИНТ, 2023. – С. 187 – 192. – (До 20-річчя з дня створення кафедри професійної освіти КНУБА). – Бібліогр. : 4 назви.978-617-8007-89-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11421У тренерській діяльності слід розрізняти два якісно різних рівня взаємодії: 1) соціально-психологічний, заснований на поведінці спортсменів, тренера, на психологічній сумісності, спільності інтересів і т.п.; 2) функціональний, у основі котрого лежить рівень функціональної (фізичної, технічної та ін.) підготовки спортсменів. Перший тип взаємодії проявляє себе у відносинах між спортсменами, між спортсменами й тренером, другий тип – при вирішенні якихось рухових задач, наприклад у грі.Ukреалізація системного підходудіяльність тренерів-викладачів фізичного вихованняспортивні педагогиРеалізація системного підходу в управлінській та організаторській діяльності тренерів-викладачів фізичного виховання і спортивних педагогівArticle