Бондар, Олена АнатоліϊвнаАль-Хавамлі, Елеонора Хішамівна2020-05-072020-05-072018Бондар О. А. Науково-методичний інструментарій реалізації управлінського механізму інформаційними потоками в будівництві / О. А. Бондар, Е. Х. Аль-Хавамлі // Будівельне право : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; редкол. : П. М. Куліков ( голова ) [ та ін. ]. – Київ ; Тернопіль : Економічна думка, 2018. – Друга наук. практ. конф., Київ, 6 грудня 2018 р. - С. 225 - 226978-966-457-269-хhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3420Посилення конкурентної боротьби на внутрішньому ринку України спонукало підприємства-резиденти до все більш активного впровадження маркетингу в їх повсякденну діяльність. Час інтуїтивних рішень вже минув, настала первинна стадія формування і структуризації ринку, і керівництво великих компаній, орієнтованих на стабільність бізнесу, зацікавилося інструментами, які забезпечують високу надійність досягнення кінцевих результатів при прийнятті маркетингових рішень. Одним з таких інструментів є маркетингові дослідженняuk-UAмаркетингові рішеннямаркетингові дослідженнямаркетингова інформаційна система (МІС)інформаційні потокиНауково-методичний інструментарій реалізації управлінського механізму інформаційними потоками в будівництвіArticle