Кучанський, Олександр ЮрійовичМазурак, Валерій Васильович2020-11-112020-11-112015Кучанський О. Ю. Перспективи розвитку в Україні систем дистанційного банківського обслуговування клієнтів / О. Ю. Кучанський, В. В. Мазурак // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2015. – № 23. – С. 115-119. - Бібліогр. : 16 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/6253Розглянуто проблеми надання банківських послуг з точки зору електронного банкінгу – Інтернет-банкінгу. Показано переваги, перспективи Інтернет-банкінгу, описано цілі та можливі шляхи його розвитку в Україні в найближчому майбутньому. Впровадження систем Інтернет-банкінгу в українських банках на сучасному етапі розвитку банківської системи є необхідністю, оскільки без таких систем неможливо розвивати повною мірою свій бізнес в міжнародній, внутрішньодержавній конкуренції. Системи Інтернет-банкінгу спрямовані на підвищення якості та рівня обслуговування клієнтів. Основними перевагами Інтернет-банкінгу на сьогодні є доступність, простота використання, оперативність виконання операцій, зручність, конфіденційність, можливість управління клієнтом своїми фінансами в кожен момент часу. Використання системи Інтернет-банкінгу дозволяє суттєво зменшити час проведення розрахунків, залучити до банківських операцій нових клієнтів та покращити стан банківської системи.uk-UAІнтернет-банкінгбанківські операціїелектронні банківські послугидистанційне банківське обслуговуванняонлайн-банккафедра інформаційних технологійПерспективи розвитку в Україні систем дистанційного банківського обслуговування клієнтівArticle336.717