Денисенко, Н. О.Тригуб, О. О.2020-11-052020-11-052019Денисенко Н. О. Можливості маркетингового аудиту в урбан-аналізі / Н. О. Денисенко, О. О. Тригуб // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. – Київ : КНУБА, 2019. – Вип. 69. – С. 86-91. - Бібліогр : 11 назв.2522-9206https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/6200Розглянуто актуальні питання використання інструментів маркетингу в урбан-аналізі. Узагальнено складові маркетингового аудиту території. На прикладі показано можливості маркетингового аудиту при визначенні напрямків розвитку території.uk-UAкафедра міського господарствамаркетинговий аудит територіїтериторіальний товарціновий пояс територіїмаркетинговий SWOT- аналіз територіїмаркетинговый аудит территориитерриториальный продуктценовой пояс территориимаркетинговый SWOT- анализ территорииmarketing audit of the territoryterritorial productprice zone of the territorymarketing SWOT-analysis of the territoryМожливості маркетингового аудиту в урбан-аналізіВозможности маркетингового аудита в урбан-анализеPossibilities of market audit in urban analysisArticle332.155