Лаврухіна, К. О.2021-04-042021-04-042013Лаврухіна К. О. Сертифікація, як складова маркетингової системи (МС) / К. О. Лаврухіна // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2013. – Вип. 48. - С. 242 – 246. - Бібліогр. : 7 назв.2076-815Хhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8137Наведений аналіз інтеграційних процесів стандартизації та сертифікації в МС з метою гармонізації національної системи з урахуванням певних принципів та методів міжнародних норм.uk-UAсертифікаціягармонізаціясистема якостісертификациягармонизациясистема качестваcertificationharmonizationquality systemСертифікація, як складова маркетингової системи (МС)Article658:006.83