Михальчук, ІринаБеркова, О. П.2021-04-192021-04-192019Михальчук І. Напрямки створення регіонального туристичного іміджу на прикладі Рівненської області / І. Михальчук, О. П. Беркова // Регіональна політика : історія, політико-правові засади, урбаністика, просторове планування, архітектура : зб. наук. праць : в 2 ч. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; редкол. : П. М. Куліков (голова) [та ін.]. – Київ ; Тернопіль : Бескиди, 2019. - Вип. 5, ч. 2 : П'ята міжнародна наук.- практ. конф., Київ, 22 листопада 2019 р. - С. 225 - 229. - Бібліогр. : 5 назв.978-966-457-245-1https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8400Поняття імідж регіону можна визначити як відносно стійку сукупність емоційних переживань, раціональних уявлень, що відтворюються в масовій і індивідуальній свідомості, переконань і відчуттів людей, які виникають з приводу особливостей регіону, складаються на основі всієї інформації, отриманої про регіон з різних джерел, а також власного досвіду і вражень [2]. Формування іміджу кожного регіону України і, таким чином, посилення у пізнаваності українських земель серед громадян інших країн є досить важливим завданням. Це дозволить залучити додаткову увагу до регіонів, дасть можливість покращити інвестиційний клімат та отримати додаткові ресурси задля розвитку регіональних економік та інфраструктури. Разом з тим, створення іміджу регіонів полегшить процес у формуванні іміджу України в цілому, що дасть змогу визначити унікальність вітчизняних туристичних ресурсів порівняно з країнами-конкурентами.uk-UAімідж регіонурегіональний туристичний іміджНапрямки створення регіонального туристичного іміджу на прикладі Рівненської областіArticle