Пивоваренко, О. В.2020-04-302020-04-302013Пивоваренко О. В. Особливості сучасного рівня розвитку архітектури шкільних комплексів за кордоном з урахуванням семіотичного сприйняття / О. В. Пивоваренко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2013. - Вип. 33. - С. 432-437. - Бібліогр. : 9 назв.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3143У статті розглядаються особливості вираження мови архітектури шкільних комплексів, які базуються на змістовності сприйняття школярів. Аналіз закордонного досвіду надає можливість визначення інноваційних параметрів проектування шкільних комплексів.uk-UAшкільні комплексизміст архітектуриобразсеміотичне сприйняттяінформативністьОсобливості сучасного рівня розвитку архітектури шкільних комплексів за кордоном з урахуванням семіотичного сприйняттяArticle