Бурдейна, Н.Б.Петруньок, Т.Б.2019-12-212019-12-212018Бурдейна Н.Б.Використання професійно спрямованих якісних задач та запитань з фізики у вищих будівельних навчальних закладах / Н.Б. Бурдейна, Т.Б. Петруньок //Наукові записки / Ред.кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 169 – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – 24 – 28 с.978 - 7496 57-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1478Стаття присвячена питанню професійно спрямованого навчання фізики у вищих будівельних навчальних закладах. Продемонстровано, що здобуття будівельної освіти має бути спрямоване на розвиток професійного кругозору студентів з урахуванням формування у них професійно значущих конкретних знань та умінь майбутніх фахівців будівельної галузі. Зазначено, що ідея професійно спрямованого навчання має реалізовуватися різними методами і способами під час усіх форм організації навчального процесу. Обґрунтовано, що для реалізації професійної спрямованості пропонується використання професійно спрямованих якісних задач і запитань при навчанні фізики у вищих будівельних навчальних закладах. Акцентовано увагу на тому, що використання професійно спрямованих якісних задач і запитань з фізики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, стимуляції внутрішньої мотивації вивчення фізики, формуванню професійно спрямованих знань, умінь, навичок та професійних компетентностей майбутніх фахівців будівельної галузі.uk-UAпрофесійно спрямоване навчання, професійно спрямовані завдання, якісні задачі та запитання з фізики, фахівець будівельної галузі.Використання професійно спрямованих якісних задач та запитань з фізики у вищих будівельних навчальних закладах.Article378.371:53