Бондарук, Богдан ЮрійовичНауменко, Сергій ВасильовичБалака, Максим Миколайович2025-01-202025Бондарук Б. Ю. Аналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти/ Б. Ю. Бондарук, С. В. Науменко, М. М. Балака // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. VІІ Міжнародної конференції, 14 листопода 2024 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Каф. проф. освіти. – Київ : Ліра-К, 2025. - С. 54 – 58. – Бібліогр. : 7 назв.978-617-520-999-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13879Перехід від традиційних методів навчання та оцінювання отриманого масиву знань і формування навичок практичної діяльності у здобувачів до нових освітніх технологій забезпечується насамперед наявністю у закладах вищої освіти України розгорнутих комп’ютерних мереж із доступом до інтернет-ресурсів, а також використанням в освітньому процесі різноманітних технічних засобів навчання [1–3]. Виходячи з цього, можна виділити п’ять етапів розвитку оцінювання результатів навчання, що відображають певні форми організації оцінювання знань та роль викладача в цьому процесі.ukоцінювання результатів навчанняздобувачі вищої освітианаліз оцінюванняАналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освітиArticle378.14:371.279.7