Ольховська, О. В.2020-05-082020-05-082018Ольховська О. В. Формування єко-реклами в сучасному архітектурному середовищі / О. В. Ольховська // Архітектурний вісник КНУБА : наук.-вироб. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. М. Куліков.- Київ : КНУБА, 2018. - Вип. 16. - С. 355 - 359. - Бібліогр. : 4 назви.2519-8661https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3464Розглянуто формування екологічної реклами як однієї зі складових елементів дизайну архітектурного середовища, що впливає на якісні характеристики міста. Виявлено нові можливості творчого перетворення міського середовища, при якому використовуються як сучасні інноваційні технології, так і художні засоби, характерні для нових видів образотворчих мистецтв. Розглянуто екологічні проекти провідних рекламних агентств в цій сфері.uk-UAеко-рекламаекологічний підхід в рекламідизайн архітектурного середовищаміське середовищезелені технологіїэко-рекламаэкологический подход в рекламедизайн архитектурной средыгородская средазелёные технологииeco-advertisingecological approach to advertisingdesign of the architectural environmenturban environmentgreen technologiesФормування єко-реклами в сучасному архітектурному середовищіФормирование эко-рекламы в современной архитектурной средеFormation of eco-advertisements in the modern architectural environmentArticle