Особливості впливу морфологічної складової на характер структурних елементів композиції графічних об’єктів реклами

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Автори
Іванова, О. В.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
Розглядається проблема інформативності графічних об’єктів реклами. Запропоновано метод формування бібліотек кліп-арт.
Опис
Ключові слова
реклама, інформативність графічних об'єктів, метод формування бібліотек кліп-арт
Бібліографічний опис
Іванова О. В. Особливості впливу морфологічної складової на характер структурних елементів композиції графічних об’єктів реклами / О. В. Іванова // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2013. - Вип. 50. - С. 239-244. - Бібліогр. : 10 назв.
Зібрання