Конференції

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 1263
  • Документ
    Глобалізаційні проблеми професійної (професійно-технічної) освіти України.
    (Державний податковий університет, 2024-04) Корчова Г. Л.
    Україна, яка прагне інтегруватися у світ і в європейський простір, не може залишатися осторонь глобалізаційних процесів, що відбуваються сьогодні і які зачіпають майже всі країни світу. Важливими векторами глобалізації є освіта (у тому числі професійна), яка не тільки не залишається осторонь глобалізаційних процесів, а й активно бере в них участь. Прискорення глобалізаційних процесів в економіці та політиці висуває нові вимоги до структури та якості освіти.
  • Документ
    Андрагогіка підготовки майбутніх педагогів професійного навчання.
    (Державний податковий університет, 2024-04) Литвинчук О. К.; Красильник Ю. С.
    З огляду на постійні зміни в сучасному суспільстві та ринку праці, актуальність андрагогіки підготовки майбутніх педагогів професійного навчання набуває все більшого значення. Освітні потреби здобувачів освіти стають більш різноманітними, а вимоги до якості професійної підготовки зростають. У зв’язку з цим, дослідження андрагогічних аспектів підготовки майбутніх педагогів професійного навчання є актуальним і важливим завданням для сучасної освітньої системи.
  • Документ
    Засоби та методи професійної орієнтації здобувачів освіти
    (Державний податковий університет, 2024-04) Бородін А. О.; Красильник Ю. С.
    Професійна орієнтація здобувачів освіти є критично важливим процесом для забезпечення успішного кар’єрного шляху та особистісного розвитку молоді. В умовах швидких технологічних змін та постійної трансформації ринку праці актуальність вдосконалення засобів і методів профорієнтації постійно зростає.
  • Документ
    Технології EdTech у системі реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»
    (Державний податковий університет, 2024-04) Красильник Ю. С.
    Актуальність розвитку цифрових технологій у вищій освіті надзвичайно висока з ряду причин: широкомасштабне вторгнення рф в Україну та вірусна пандемія виявила потребу у впровадженні технологій для віддаленого навчання та забезпечення неперервного освітнього процесу; зростання дистанційного навчання детермінує розвиток цифрових інструментів та платформ для ефективної організації навчання; цифрові технології дозволяють створювати індивідуальні навчальні траєкторії для кожного здобувача вищої освіти, враховуючи їхні потреби, інтереси та рівень сформованих компетентностей; використання цифрових технологій стимулює розвиток інноваційних підходів в освітньому процесі та дослідницькій діяльності; заклади вищої освіти повинні відповідати вимогам сучасного ринку праці, де цифрові компетентності стають все більш важливими.
  • Документ
    Етнопедагогічні підходи до патріотичного виховання майбутніх педагогів професійного навчання
    (Державний податковий університет, 2024-04) Мороз І. М.; Красильник Ю. С.
    У сучасному освітньому контексті підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, на наш погляд, визначається рядом причин, а саме: врахування етнопедагогічних аспектів патріотичного виховання дозволяє підтримувати та розвивати національну ідентичність майбутніх педагогів, що важливо для зміцнення їхнього патріотичного світогляду та готовності виховувати патріотизм серед молодого покоління.
  • Документ
    Адаптація здобувачів освіти в старшій школі в контексті професійної орієнтації
    (Державний податковий університет, 2024-04) Луценко О. П.; Красильник Ю. С.
    Старша школа є ключовим етапом у розвитку особистості підлітків, коли вони зіштовхуються з важливими виборами щодо майбутньої кар’єри. В цьому віці активно формуються професійні інтереси та цілі. Їхня адаптація до навчального середовища і отримання необхідної підтримки у формуванні професійної орієнтації має велике значення для подальшого успіху й задоволення від життя.
  • Документ
    Збереження ментального здоров’я здобувачів освіти на сучасному етапі
    (Державний податковий університет, 2024-04) Литвинчук О. К.; Корчова Г. Л.
    На даний момент дуже гостро постало питання щодо психічного стану здобувачів освіти в умовах війни. Більшість людей вважає, що ментальне здоров’я – це лише про відсутність розладів, але це також й внутрішні ресурси для того, аби активно жити, реалізувати свої здібності, працювати, піклуватися про інших, пам’ятаючи й про себе. Ментальне здоров’я є невід’ємною частиною нашого життя
  • Документ
    Технології мобільного навчання в системі підготовки майбутніх педагогів сфери професійної освіти
    (Державний податковий університет, 2024-04) Шевчук В. Г.; Красильник Ю. С.
    Актуальність впровадження технологій мобільного навчання в системі підготовки майбутніх педагогів сфери професійної освіти можна означити, на наш погляд, декількома чинниками, а саме: зростанням використання мобільних пристроїв (спостерігається значний ріст використання мобільних пристроїв (смартфони, планшети, інтерактивні дошки тощо) як засобу отримання інформації та навчання).
  • Документ
    Щодо підтримки ментального здоров’я особистості в умовах сьогодення
    (Державний податковий університет, 2024-04) Шевчук В. Г.; Корчова Г. Л.
    Проблема захисту ментального здоров’я надзвичайно загострилася з початком повномасштабної війни. Дбати про власне ментальне (або психічне) здоров’я – така ж базова необхідність кожної людини, як і дбати про здоров’я фізичне, тому що саме психічне здоров’я дозволяє повноцінно жити, реалізувати свій власний потенціал та справлятися із життєвими стресами, продуктивно і плідно працювати, а також робити внесок у життя своєї спільноти
  • Документ
    Особливості застосування сучасних геоінформаційних технологій для створення топографічних планів
    (КНУБА, 2024) Чудовська, В. А.; Кінь, Д. О.; Іванченко, О. С.; Іванченко, Я. В.
    Сучасні геоінформаційні технології дозволяють моделювати геопросторові дані у будь-якому масштабі, з урахуванням потреб користувача та принципам генералізації топографічних та картографічних матеріалів. У топографо-геодезичній та картографічній діяльності використовуються масштаби 1:500 – 1:1000000. Варто відзначити, що топографічні плани масштабу 1:500 є основою для складання планів всього масштабного ряду.