Конференції
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29
Переглянути
Документ Державно-приватне партнерство як інструмент управлінського обліку та контролю в будівництві(Ліра-К, 2022) Згалат-Лозинська, Л. О.Державно-приватне партнерство в сучасних умовах є достатньо дієвим економічним механізмом. Як показує світова практика, в останні роки в країнах Західної Європи спостерігається сталий розвиток проектів державно-приватного партнерства щодо активізації інноваційної діяльності будівництва.Документ Електронні податкові перевірки як додатковий сервіс у системі податкового контролю(Ліра-К, 2022) Василига, О. О.; Головаш, Б. Е.Документ Зміни в бухгалтерському обліку ФОП під час воєнного стану(Ліра-К, 2022) Головаш, Л. В.; Головаш, Б. Е.; Чернявська, Ю. Б.Документ Документ Матеріальні активи: сутність і класифікація(Ліра-К, 2022) Васильєв, К. В.; Омельяненко, О. П.Документ Передумови залучення нефінансових параметрів до оцінки безпеки господарських операцій за стандартами внутрішнього аудиту(КНУБА, 2019) Дикий, Олександр Володимирович; Зінченко, Мирослава Михайлівна; Омельяненко, Оксана ПавлівнаРозглядаючи зовнішньоекономічні операції між пов’язаними підприємствами однієї групи як систему, властивості якої можна виміряти крізь призму параметрів, що її характеризують, запропоновано визначати ступінь надійності пов’язаного підприємства на основі параметричного аналізу його якісних характеристик, що дозволить отримати кількісну інтегральну оцінку надійності пов’язаного підприємства, з яким здійснюються зовнішньоекономічні операції. Оцінювання надійності пов’язаного підприємства з боку керівників групи компаній має забезпечити встановлення відповідності діяльності пов’язаного підприємства і взаємовідносин з ним загальнокорпоративним цілям: досягнення та підвищення ефективності зовнішньоекономічних операцій, нарощування потужностей групи загалом, безпека операцій і зміцнення репутації групиДокумент Правові механізми забезпечення регулювання розвитку місцевого самоврядування в Україні(Бескиди, 2019) Мостовенко, Олексій Олександрович; Зінченко, Мирослава МихайлівнаУкраїна першою на пострадянському просторі, якщо не рахувати країн Балтії, зважилася на реформи децентралізації. Попри просту ідею, для проведення реформи децентралізації була потрібна неабияка політична воля, оскільки дуже важко віддавати владу та й ще органам місцевого самоврядування, фактично виводячи їх з під пильного ока держави і роблячи місцеве самоврядування дійсно самоврядним.Документ Психологічне забезпечення формування бізнес-моделей управління персоналом будівельного підприємства в умовах війни(КОМПРИНТ, 2023) Омельяненко Марина МаксимівнаВторгнення російської федерації з війною в Україну спричинило серйозні зміни в усіх галузях господарства, освіти, науки. Проблема, пов'язана з професійною переорієнтацією тимчасово переміщених осіб, працівників, які втратили робочі місця через закриття підприємств, безробітних. Це передбачає зміну життєвих планів, сформованих професійних якостей, внутрішніх смислових структур до нової професійної діяльності в умовах війни. На менеджерів з управління персоналом покладаються нові ускладнені обов’язки, в умовах постійного стресу для забезпечення виконання встановлених завдань, коли персоналу приходиться переорієнтовуватися під дією зовнішніх чинників. Торбулентність впливає і на відсутність звязку нової діяльності співробітників з їх досвідом і реальними професійними потребами та відсутністю зрозумілих наслідків в умовах війни.Документ Соціальні науки в контексті реформ на будівельному ринку та у сфері містобудування(Економічна думка, 2016) Куліков, Петро МусійовичПісля Революції Гідності Президент України, національний парламент, Кабінет Міністрів, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, інші відомства та політичні сили ініціювали реформи, які впливають, зокрема, на розвиток будівельного комплексу та містобудування. У зовнішній політиці це, насамперед, утворення асоціації України з Євросоюзом, у внутрішній – формування об’єднаних територіальних громад, підвищення енергоефективності, децентралізація системи архітектурно-будівельного контроля, реформа системи управління житлово-комунального господарства тощо. Торкається сфери містобудування й політика національної пам’яті, яку реалізує влада тощо. Проведення цих реформ створює соціальне середовище, в якому фахівці з будівництва та містобудування реалізовуватимуть знання та навички, які формував КНУБА.