Архітектурний вісник КНУБА

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/40

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Екологічна психологія архітектурного простору
    (КНУБА, 2020) Русевич, Тетяна Вікторівна
    У статті розповідається про екологічну психологію - науку, що розглядає взаємини людини з навколишнім природним і антропогенним простором. Архітектурний простір- це безпосередній інформаційний канал впливу на сприйняття людини і засіб її формування. Дається визначення інформації - параметричної, семантичної і естетичної. Розглядаються етапи становлення взаємодії психології з навколишнім середовищем. Формулювання концепції сталого розвитку згідно з визначенням Міжнародної комісії з навколишнього середовища і розвитку. Термін «екопсихологія» сприймається і інтерпретується як напрям психологічної науки, що має відношення і до екології, й у тому числі архітектурної екології. Вихідним для еколого-психологічних досліджень є уявлення про те, що психічний розвиток, навчання, поведінка людини та їй психічне здоров'я не можна розглядати поза зв'язком даного індивіда з навколишнім середовищем (природним, антропогенним, інформаційним, освітнім, родинним і тощо). Тому актуальна необхідність створення для людини психологічно здорового архітектурного простору, для того щоб уникнути синдрому сенсорної депривації, поганого емоціонального становища і девіантної поведінки людини.
  • Документ
    Роль образу в проектах учбових закладів Рікардо Порро (частина І)
    (2016) Пивоваренко, О. В.
    В статті розглядається шлях становлення особистості архітектора Рікардо Порро, його підхід до створення оригінальної архітектури учбових закладів; пошук архітектурного образу та його роль в проектах.
  • Документ
    Топоси залізничних вокзалів
    (КНУБА, 2018) Рочняк, Ю. А.
    Досліджується просторова компонента архітектури залізничних вокзалів, яка у взаємодії з найважливішими функціями утворює так звані топоси. Їхні найзагальніші риси, спосіб сполучення і взаємодії утворюють специфіку архітектури залізничних вокзалів.
  • Документ
    Пропозиції по реконструкції середньої загальноосвітньої школи №40 по вул. Львівська, 6/3 у м. Києві
    (КНУБА, 2014) Пивоваренко, О. В.
    У статті розглядаються питання щодо реконструкції середньої загальноосвітньої школи №40 на основі психології дитячого сприйняття (пропозиція автора).
  • Документ
    Семантична сутність формування архітектурних просторів шкільних комплексів XXI століття
    (КНУБА, 2014) Пивоваренко, О. В.
    У статті розглядаються питання про виникнення архітектурних просторових структур, семантичну сутність формування архітектурних просторів сучасних шкільних комплексів.