Архітектурний вісник КНУБА
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/40
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Екологічна психологія архітектурного простору(КНУБА, 2020) Русевич, Тетяна ВікторівнаУ статті розповідається про екологічну психологію - науку, що розглядає взаємини людини з навколишнім природним і антропогенним простором. Архітектурний простір- це безпосередній інформаційний канал впливу на сприйняття людини і засіб її формування. Дається визначення інформації - параметричної, семантичної і естетичної. Розглядаються етапи становлення взаємодії психології з навколишнім середовищем. Формулювання концепції сталого розвитку згідно з визначенням Міжнародної комісії з навколишнього середовища і розвитку. Термін «екопсихологія» сприймається і інтерпретується як напрям психологічної науки, що має відношення і до екології, й у тому числі архітектурної екології. Вихідним для еколого-психологічних досліджень є уявлення про те, що психічний розвиток, навчання, поведінка людини та їй психічне здоров'я не можна розглядати поза зв'язком даного індивіда з навколишнім середовищем (природним, антропогенним, інформаційним, освітнім, родинним і тощо). Тому актуальна необхідність створення для людини психологічно здорового архітектурного простору, для того щоб уникнути синдрому сенсорної депривації, поганого емоціонального становища і девіантної поведінки людини.Документ Роль образу в проектах учбових закладів Рікардо Порро (частина І)(2016) Пивоваренко, О. В.В статті розглядається шлях становлення особистості архітектора Рікардо Порро, його підхід до створення оригінальної архітектури учбових закладів; пошук архітектурного образу та його роль в проектах.Документ Топоси залізничних вокзалів(КНУБА, 2018) Рочняк, Ю. А.Досліджується просторова компонента архітектури залізничних вокзалів, яка у взаємодії з найважливішими функціями утворює так звані топоси. Їхні найзагальніші риси, спосіб сполучення і взаємодії утворюють специфіку архітектури залізничних вокзалів.Документ Пропозиції по реконструкції середньої загальноосвітньої школи №40 по вул. Львівська, 6/3 у м. Києві(КНУБА, 2014) Пивоваренко, О. В.У статті розглядаються питання щодо реконструкції середньої загальноосвітньої школи №40 на основі психології дитячого сприйняття (пропозиція автора).Документ Семантична сутність формування архітектурних просторів шкільних комплексів XXI століття(КНУБА, 2014) Пивоваренко, О. В.У статті розглядаються питання про виникнення архітектурних просторових структур, семантичну сутність формування архітектурних просторів сучасних шкільних комплексів.