Архітектурний вісник КНУБА

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/40

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Щоденник обмірно-проектної практики. Дубно – літо 2017
    (КНУБА, 2019) Слєпцов, Олег Семенович; Ніканоров, С. О.; Ладан, Тетяна Миколаївна; Пивоваренко О. В.
    У статті описуються методичні особливості проведення практики для студентів першого курсу кафедри Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА у 2017 році у рамках програми співпраці з з Державним історико-культурним заповідником у м. Дубно. Також особливістю було включення до програми співпраці дипломних проектів на тему відновлення середовища цього заповідника, які виконали студенти шостого курсу.
  • Документ
    Особливості проведення обмірно-проектної практики студентів І курсу в м. Дубно
    (КНУБА, 2019) Слепцов, О. С.; Ніканоров, С. О.; Сьомка, С. В.; Щербаков, О. В.
    У статті описуються науково-методичні результати п'ятого року (2019) співпраці між кафедрою Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА і Державним історико-культурним заповідником у м. Дубно стосовно участі студентів і викладачів у благоустрої і регенерації історичного середовища міста Дубно. Постановка проблеми: сучасна архітектурна освіта потребує різноманітних експериментальних впроваджень до підготовки фахівців і особливе значення має розробка методики навчання студентів діяти в умовах історичних зон.
  • Документ
    Щоденник обмірної та проектної практик. Дубно – літо 2016
    (Київський національний університет будівництва та архітектури, 2020) Слєпцов О. С.; Ніканоров, С. О.; Ладан Т. М.; Пивоваренко О. В.
    У статті описується особливості експериментальної методики організації обмірної та проектної практики студентів першого курсу. Це впроваджує кафедра Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА у співпраці з Державним історико-культурним заповідником у м. Дубно. У 2016 році відбувся другий цикл цієї щорічної і плідної співпраці, який мав нові особливості методичної організації.