Вип. 3
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/43
Переглянути
Документ Навчально-лікувальні заклади блочного та павільйонного композиційних типів для дітей з вадами розвитку(КНУБА, 2014) Кравченко, І. Л.У статті представлено аналіз закордонного досвіду проектування та будівництва навчально-лікувальних закладів (НЛЗ) за композиційною ознакою для дітей з вадами розвитку. Для аналізу обрані НЛЗ блочного та павільйонного композиційних типів.Документ Функціонально-планувальна організація території навчально-виховного комплексу «дитячий садок – початкова школа»(КНУБА, 2014) Гомон, О. О.; Ковальский, Л. М.Стаття розглядає навчально-виховний комплекс як архітектурну споруду в комплексі з територією, з планувальною структурою самої споруди на ділянці та правильне розташування комплексу з ігровими та загальними майданчиками.